Wednesday, April 3, 2013

Vitamin untuk kehamilan

Seronoknya nak dapat baby!! Seronok tengok mummy-mummy poko yang kekal sihat bertenaga sepanjang pregnancy. Ada yang semulajadi aktif tak reti dok diam.. ada jugak yang amek supplement semasa pregnant untuk increase health & energy. Iyela kan.. nama pun berbadan dua.. kena la pastikan nutrien yang diambil menepati keperluan dua insan terpilih ni (note: saye tulis 'nutrien' ye, bukan 'kuantiti makanan'! hehehe)

Personally, saye belum berkesempatan mencuba sendiri keberkesanan vitamin Shaklee semasa mengandung. Jadi, kat bawah ni saye sertakan testimoni kenalan saye yang amat puas hati dengan hasil yang diperolehinya:


Haa... best tak? Best tak??... Best kann? Bukan setakat badan sihat, baby pun happy. Tak cukup dengan tu, dengan setiap pembelian barangan Shaklee daripada saye, anda akan menerima rundingan pemakanan untuk mendapatkan hasil yang optimum. ADA LAGI! Anda juga akan menerima jemputan ke kumpulan SGL, FB group eksklusif untuk pelanggan-pelanggan Shaklee kami. Di sini anda boleh bertanya & berbincang hal-hal kesihatan dan barangan Shaklee dengan 'rakan sebaya' anda.

No comments:

Post a Comment