Monday, June 3, 2013

PROMOSI JUN 2013

Mari, mari, mari!!! Kepada yang belum tahu, di sini saya umumkan bahawasanya promosi Shaklee bagi bulan Jun adalah Meal Shakes Buy 6 Free 1.


Hmm... Ramai la ibu-ibu di luar sana yang seronok dengan berita ni. Maunya tidak? Mealshake ni bukan saje lazat, tapi amat berkhasiat. Sangat sesuai untuk anak-anak yang kurang  selera makan, ada masalah eczema, kurang daya tahan penyakit (low immunity), sembelit.. macam-macam lagi la! Boleh jugak dijadikan sarapan lengkap (tapi ringkas dan mudah) untuk anak-anak sebelum ke sekolah. Bukan itu saje, khasiatnya bukan terhad untuk kanak-kanak; mak bapak budak pun boleh gunakan tanpa was-was!

Saya sendiri sentiasa pastikan mealshake tak pernah putus stok. Ipah yang melidi sebab memilih makan, walaupun tak naik debab, sangat jarang jatuh sakit. Kalau demam pun dah jarang dan tak berpanjangan.

Nak nak puasa dah dekat ni. Saya memang pastikan stok mealshake, performance drink dan ESP mencukupi untuk kami sekeluarga. Anak-anak pun suka sangat bersahur dengan kombinasi Mighty 3 Gem ni. Masa-masa darurat tu (ie. mak terlewat bangun/kejut untuk sahur), maintain steady kalau bersahur dengan set ni aje. Kalau nak tau sedikit pengalaman saya bersama set Mighty 3 Gem Shaklee ni, boleh baca di sini. By the way, blog Srikandi Baru tu dah tak diaktifkan. Kalau nak updated info on Shaklee, kekal setia bersama Madam Supplement ok?


No comments:

Post a Comment